165

ویب صارفین کیلیے واٹس ایپ کا نیا فیچر لانے کی تیاری

[ad_1]

دنیا کے سب سے مقبول میسجنگ پلیٹ فارم واٹس ایپ نے اپنے صارفین کی سہولت کو مد نظر رکھتے ہوئے ایک خاص فیچر کی تیاریوں میں مصروف عمل ہے۔

تفصیلات کے مطابق واٹس ایپ ویب صارفین کے لیے ایک کانٹیکٹس فلٹر نامی فیچر پر کام کر رہا ہے۔ تاکہ صارفین وقت کی بچت کرتے ہوئے اپنے ان کانٹیکٹس کو اس آپشن میں رکھ سکیں جن سے ان کا زیادہ رابطہ رہتا ہے۔

اس حوالے سے ’بیٹا انفو‘ کا کہنا ہے کہ واٹس ایپ نے ‘فیورٹ کانٹیکٹس’ کے فیچر پر کام شروع کیا ہے جس کے تحت صارفین کے واٹس ایپ کے سرچ بار میں ‘فیورٹس’ کا آپشن آئے گا جس میں وہ چند مخصوص لوگ ہوں گے جنہیں وہ اس کیٹیگری میں رکھنا چاہیں گے۔

واٹس ایپ

جیسا کہ آپ مندرجہ بالا اسکرین شاٹ میں دیکھ سکتے ہیں، واٹس ایپ اب ایک ایسا فیچر متعارف کرانے کے عمل میں ہے جو صارفین کو مستقبل میں اپنے پسندیدہ رابطے دکھا کر چیٹس کی فہرست کو فلٹر کرنے کی اجازت دے گا۔

صارفین

اس فیچر کے ذریعے صارفین کو اپنے پسندیدہ رابطوں کا انتخاب کرنے کا اختیار حاصل ہوگا اور وہ آسانی سے ان تک رسائی حاصل کرسکیں گے۔

رپورٹ کے مطابق اس فیچر پر ابھی کام جاری ہے، ابتدائی طور پر یہ کچھ مخصوص صارفین کے لیے متعارف کرایا جائے گا، بعدازاں یہ سب کے لیے پیش کردیا جائے گا۔

Comments



[ad_2]

Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں