140

ماہ رمضان مارچ کی کس تاریخ سے شروع ہوگا؟ ماہر فلکیات کا دعویٰ

[ad_1]

دنیا بھر میں ماہ رمضان کی آمد کا انتظار ہے اس حوالے سے ماہر فلکیات نے بابرکت مبارک مہینے کے تاریخ سے متعلق اہم پیش گوئی کردی۔

مصر میں نیشنل انسٹی ٹیوٹ برائے فلکیاتی اور جیو فزیکل ریسرچ کے صدر ڈاکٹر جد القادی نے کہا ہے کہ رجب کے مہینے کے دنوں کی تعداد 29 ہے۔ شعبان کا آغاز اگلے فروری کی 11 تاریخ کو ہوگا۔ یعنی رمضان المبارک کا آغاز مارچ کی گیارہ تاریخ کو ہو رہا ہے۔

ڈاکٹر جد القادی نے گزشتہ روز اعلان کیا کہ انسٹی ٹیوٹ کی سن ریسرچ لیبارٹری کے فلکیاتی حسابات کے مطابق رواں ہجری سال 1445ء کے ماہ رجب کا آغاز ہفتہ 13 جنوری کو ہوگا، لہٰذا فلکیاتی حساب سے ماہ شعبان کا آغاز اگلے فروری کی 11 تاریخ کو ہوگا اور رمضان المبارک کا آغاز اگلے مارچ کی 11 تاریخ کو ہوگا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہلال کا چاند اس دن غروب آفتاب سے پہلے مکہ اور قاہرہ کے ساتھ ساتھ بیشتر عرب اور اسلامی دارالحکومتوں اور شہروں میں غروب ہو جائے گا۔

ڈاکٹر جلد القادی نے وضاحت کی کہ چاند مکہ میں غروب آفتاب سے 3 منٹ پہلے اور قاہرہ میں 7 منٹ اور مصر کے باقی گورنروں میں 2 سے 9 منٹ کے درمیان اور عرب اور اسلامی دارالحکومتوں اور شہروں میں ایک اور 17 منٹ کے درمیان کے وقفوں میں چاند غروب ہوگا۔

Comments



[ad_2]

Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں